- Support
- Kommunikasjon
- Samtaler
Start en samtale
Denne veilederen viser hvordan du starter og administrerer en samtale i Orgbrain
Denne veilederen viser hvordan du starter og administrerer en samtale i Orgbrain
1. Kommunikasjon
Gå til modulen Kommunikasjon

2. Ny Samtale
Klikk på pluss-ikonet for å opprette en ny samtale

3. Tittel
Gi samtalen en tittel om ønskelig

4. Huk av
Velg hvilke brukere du ønsker å inkludere i samtalen

5. Opprett ny samtale
Klikk deretter Opprett ny samtale

6. Samtalen
Samtalen er nå opprettet

7. Skriv melding
På høyre side kan du skrive inn meldingen din

8. Vedlegg
Du kan også legge til vedlegg i samtalen

9. Samtalenavnet
Klikk på navnet til samtalen

10. Legg til i samtale
For å inkludere flere i samtalen, klikk på Legg til i samtale

11. Velg brukere
Huk av for de brukerne du ønsker å legge til

12. Samtalehistorikk
Velg hvor mye av samtalehistorikken som skal deles med de nye deltakerne, og klikk deretter Lagre

13. Fjern deltaker
For å fjerne en deltaker fra samtalen, klikk på ikonet ved siden av vedkommendes navn

14. Bekreft
Bekreft handlingen ved å klikke på Fjern i bekreftelsesmeldingen som vises

15. Samtalen
Deltakeren er nå fjernet fra samtalen. Endringer i deltakerlisten, enten tillegg eller fjerning, vil være synlige i samtalen

Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain