Start en samtale

Denne veilederen viser hvordan du starter og administrerer en samtale i Orgbrain

Denne veilederen viser hvordan du starter og administrerer en samtale i Orgbrain

1. Kommunikasjon

Gå til modulen Kommunikasjon
Kommunikasjon

2. Ny Samtale

Klikk på pluss-ikonet for å opprette en ny samtale
Ny Samtale

3. Tittel

Gi samtalen en tittel om ønskelig
Tittel

4. Huk av

Velg hvilke brukere du ønsker å inkludere i samtalen
Huk av

5. Opprett ny samtale

Klikk deretter Opprett ny samtale
Opprett ny samtale

6. Samtalen

Samtalen er nå opprettet
Samtalen

7. Skriv melding

På høyre side kan du skrive inn meldingen din
Skriv melding

8. Vedlegg

Du kan også legge til vedlegg i samtalen
Vedlegg

9. Samtalenavnet

Klikk på navnet til samtalen
Samtalenavnet

10. Legg til i samtale

For å inkludere flere i samtalen, klikk på Legg til i samtale
Legg til i samtale

11. Velg brukere

Huk av for de brukerne du ønsker å legge til
Velg brukere

12. Samtalehistorikk

Velg hvor mye av samtalehistorikken som skal deles med de nye deltakerne, og klikk deretter Lagre
Samtalehistorikk

13. Fjern deltaker

For å fjerne en deltaker fra samtalen, klikk på ikonet ved siden av vedkommendes navn
Fjern deltaker

14. Bekreft

Bekreft handlingen ved å klikke på Fjern i bekreftelsesmeldingen som vises
Bekreft

15. Samtalen

Deltakeren er nå fjernet fra samtalen. Endringer i deltakerlisten, enten tillegg eller fjerning, vil være synlige i samtalen
Samtalen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain