- Support
- Kommunikasjon
- Samtaler
Opprett kontaktgruppe
Denne veiledningen viser hvordan du oppretter en kontaktgruppe i Orgbrain
Denne veiledningen viser hvordan du oppretter en kontaktgruppe i Orgbrain
1. Kommunikasjon
Gå til Kommunikasjon
2. Kontaktgruppe
Klikk på symbolet for Kontaktgruppe. Kun brukere med administrator-tilgang vil ha muligheten til å opprette disse
3. Kontaktgrupper
Her finnes en oversikt over alle kontaktgrupper
4. Kontaktgrupper
For å opprette en ny kontaktgruppe, klikk ny kontaktgruppe
5. Navn og beskrivelse
Gi kontaktgruppen et navn og legg til en beskrivelse
6. Legg til kontaktpersoner
Huk deretter av for hvilke brukere som skal være kontaktpersoner i gruppen. Brukerne som hukes av vil motta henvendelser som blir sendt til kontaktgruppen
7. Ny kontaktgruppe
Klikk Ny kontaktgruppe for å opprette
8. Kontaktgrupper
Kontaktgruppen er nå opprettet
9. Kontaktsamtaler
Ved henvendelser til kontaktgrupper, vil samtalene dukke opp under fanen Kontaktsamtaler
10. Kontaktsamtaler
En henvendelse vil dukke opp slik. Kun vedkommende som har startet en samtale og de som er lagt til som kontaktpersoner vil se denne samtalen
11. Kontaktsamtalen
Klikk på Kontaktsamtalen får å se henvendelsen
12. Kontaktsamtalen
Alle kontaktpersoner i samtalen vil ha mulighet til å svare på henvendelsen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain