Opprett kontaktgruppe

Denne veiledningen viser hvordan du oppretter en kontaktgruppe i Orgbrain

Denne veiledningen viser hvordan du oppretter en kontaktgruppe i Orgbrain

1. Kommunikasjon

Gå til Kommunikasjon
Kommunikasjon

2. Kontaktgruppe

Klikk på symbolet for Kontaktgruppe. Kun brukere med administrator-tilgang vil ha muligheten til å opprette disse
Kontaktgruppe

3. Kontaktgrupper

Her finnes en oversikt over alle kontaktgrupper
Kontaktgrupper

4. Kontaktgrupper

For å opprette en ny kontaktgruppe, klikk ny kontaktgruppe
Kontaktgrupper

5. Navn og beskrivelse

Gi kontaktgruppen et navn og legg til en beskrivelse
Navn og beskrivelse

6. Legg til kontaktpersoner

Huk deretter av for hvilke brukere som skal være kontaktpersoner i gruppen. Brukerne som hukes av vil motta henvendelser som blir sendt til kontaktgruppen
Legg til kontaktpersoner

7. Ny kontaktgruppe

Klikk Ny kontaktgruppe for å opprette
Ny kontaktgruppe

8. Kontaktgrupper

Kontaktgruppen er nå opprettet
Kontaktgrupper

9. Kontaktsamtaler

Ved henvendelser til kontaktgrupper, vil samtalene dukke opp under fanen Kontaktsamtaler
Kontaktsamtaler

10. Kontaktsamtaler

En henvendelse vil dukke opp slik. Kun vedkommende som har startet en samtale og de som er lagt til som kontaktpersoner vil se denne samtalen
Kontaktsamtaler

11. Kontaktsamtalen

Klikk på Kontaktsamtalen får å se henvendelsen
Kontaktsamtalen

12. Kontaktsamtalen

Alle kontaktpersoner i samtalen vil ha mulighet til å svare på henvendelsen
Kontaktsamtalen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain