- Support
- Kommunikasjon
- Kontakt
Opprett kontaktgruppe
Denne veilederen viser hvordan du oppretter en kontaktgruppe i Orgbrain
Denne veilederen viser hvordan du oppretter en kontaktgruppe i Orgbrain
1. Kommunikasjon
Gå til modulen Kommunikasjon
2. Kontakt
Naviger til fanen Kontakt
3. Ny kontaktgruppe
Klikk på Ny kontaktgruppe
4. Navn og beskrivelse
Gi kontaktgruppen et navn og legg til en beskrivelse
5. Legg til kontaktpersoner
Huk deretter av for hvilke brukere som skal være kontaktpersoner i gruppen. Brukerne som hukes av vil motta henvendelser som blir sendt til kontaktgruppen
6. Ny kontaktgruppe
Klikk Ny kontaktgruppe for å opprette
7. Kontaktgrupper
Kontaktgruppen er nå opprettet
8. Kontaktsamtaler
Ved henvendelser til kontaktgrupper, vil samtalene dukke opp på venstre side i fanen Kontakt
9. Kontaktsamtale
En henvendelse vil dukke opp slik. Kun vedkommende som har startet en samtale og de som er lagt til som kontaktpersoner vil se denne samtalen
10. Samtalen
Klikk på Kontaktsamtalen får å se henvendelsen. Alle kontaktpersoner i samtalen vil ha mulighet til å svare på henvendelsen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain