Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Legg til egne notater til et møte

Denne veilederen viser hvordan du kan legge til notater på et møte som kun er synlige for deg

Denne veilederen viser hvordan du kan legge til notater på et møte som kun er synlige for deg

1. Møter

Gå til modulen Møter
Møter

2. Velg møte

Naviger til møtet
Velg møte

3. Notater

Gå til fanen Notater
Notater

4. Nytt innlegg

Klikk på nytt innlegg
Nytt innlegg

5. Egne notater

Sørg for at Egne notater er markert
Egne notater

6. Skriv notat

Skriv inn ditt notat
Skriv notat

7. Lagre

Klikk Lagre når du er ferdig
Lagre

8. Kommentaren

Notatet er nå registrert og merket som Egne notater, synlig kun for deg
Kommentaren
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain