- Support
- Kommunikasjon
- Kunngjøringer
Opprett en kunngjøring
Denne veilederen viser hvordan du kan oppretter en kunngjøring i Orgbrain
Denne veilederen viser hvordan du oppretter en kunngjøring i Orgbrain
1. Kommunikasjon
Gå til modulen Kommunikasjon

2. Kunngjøringer
Naviger til fanen Kunngjøringer

3. Ny Kunngjøring
Klikk på pluss-ikonet for å opprette en ny kunngjøring

4. Tittel
Gi kunngjøringen en tittel

5. Kunngjøringen er synlig for
Velg hvem kunngjøringen skal være synlig for: enten styrebrukere, eller alle inkludert både styret og aksjonærer

6. Beskrivelse
Bruk beskrivelsesboksen for å skrive inn selve kunngjøringen

7. Høyremeny
På høyre side kan du tilpasse kunngjøringen ytterligere

8. Merkelapper
Opprett merkelapper for kunngjøringen. Du kan velge mellom eksisterende merkelapper eller opprette egne

9. Varsler
Velg om det skal sendes et e-postvarsel om kunngjøringen, og om eventuelle vedlegg skal inkluderes i varselet

10. Vedlegg
Legg til vedlegg om ønskelig

11. Publiser
For å sende kunngjøringen, klikk på Publiser

12. Bekreft varsel
Bekreft at du ønsker å sende et e-postvarsel om kunngjøringen. Klikk Fortsett

13. Kunngjøringen
Kunngjøringen er nå synlig i portalen

14. Les kunngjøringen
Kunngjøringen kan nå leses, og vil også inkludere publiseringsdetaljer

Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain