- Support
- Kommunikasjon
Hvordan opprette melding
Denne guiden viser deg hvordan du kan opprette og publisere meldinger til dine brukere i Orgbrain
Denne guiden viser deg hvordan du kan opprette og publisere meldinger til dine brukere i Orgbrain
1. Klikk "Meldinger"
Klikk på "Meldinger"
2. Klikk "Ny melding"
Klikk videre på "Ny melding"
3. Legg til tittel
I dette feltet legger du på en tittel til meldingen
4. Legg til emne
Her kan du sette på emne om du ønsker det
5. Skriv din melding
På beskrivelse skriver du din melding
6. Velg mottaker
Velg hvem som skal kunne se og motta meldingen. Enten bare styret eller både styret og eiere
7. Beskrivelse med i e-post
Her velger du om beskrivelsen du har skrevet skal være med i e-posten som blir sendt fra portal
8. Sett på varsel på e-post
Til slutt velger du om mottakerne av meldingen skal få et varsel på e-post
9. Klikk "Publiser melding"
Klikk "Publiser melding" når du er ferdig
10. Meldingen er publisert
Du har nå publisert i melding til dine brukere i Orgbrain
Takk for at du så denne videoen Har du ytterligere spørsmål kan du kontakte oss på chat eller e-post