- Support
- Kommunikasjon
- Meldinger
Opprett en melding
Denne guiden viser deg hvordan du kan opprette og publisere meldinger til dine brukere i Orgbrain
Denne veiledningen viser hvordan du oppretter en melding i Orgbrain
1. Kommunikasjon
Gå til Kommunikasjon

2. Meldinger
Gå videre til Meldinger

3. Ny melding
Klikk på Ny melding

4. Tittel
Gi meldingen en tittel

5. Meldingen er synlig for
Velg hvem meldingen skal være synlig for : enten kun styret, eller alle inkludert både styret og aksjonærer

6. Beskrivelse
Skriv inn meldingen du ønsker å sende, i beskrivelsesboksen

7. Høyremeny
På høyre side kan du tilpasse meldingen ytterligere

8. Merkelapper
Opprett merkelapper for meldingen. Du kan velge mellom eksisterende merkelapper eller opprette egne

9. Mottagere av varsel på e-post
Velg om det skal sendes et e-postvarsel om meldingen, og om eventuelle vedlegg skal inkluderes i varselet

10. Vedlegg
Legg ved et vedlegg til meldingen om ønskelig

11. Publiser
For å sende meldingen, klikk på Publiser

12. Meldingen
Meldingen ligger nå synlig i portalen

13. Les meldingen
Meldingen kan nå leses, og vil også inkludere publiseringsdetaljer

Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain