Opprett en kunngjøring

Denne veilederen viser hvordan du kan oppretter en kunngjøring i Orgbrain

Denne veilederen viser hvordan du oppretter en kunngjøring i Orgbrain

1. Kommunikasjon

Gå til modulen Kommunikasjon
Kommunikasjon

2. Kunngjøringer

Naviger til fanen Kunngjøringer
Kunngjøringer

3. Ny Kunngjøring

Klikk på pluss-ikonet for å opprette en ny kunngjøring
Ny Kunngjøring

4. Tittel

Gi kunngjøringen en tittel
Tittel

5. Kunngjøringen er synlig for

Velg hvem kunngjøringen skal være synlig for: enten styrebrukere, eller alle inkludert både styret og aksjonærer
Kunngjøringen er synlig for

6. Beskrivelse

Bruk beskrivelsesboksen for å skrive inn selve kunngjøringen
Beskrivelse

7. Høyremeny

På høyre side kan du tilpasse kunngjøringen ytterligere
Høyremeny

8. Merkelapper

Opprett merkelapper for kunngjøringen. Du kan velge mellom eksisterende merkelapper eller opprette egne
Merkelapper

9. Varsler

Velg om det skal sendes et e-postvarsel om kunngjøringen, og om eventuelle vedlegg skal inkluderes i varselet
Varsler

10. Vedlegg

Legg til vedlegg om ønskelig
Vedlegg

11. Publiser

For å sende kunngjøringen, klikk på Publiser
Publiser

12. Bekreft varsel

Bekreft at du ønsker å sende et e-postvarsel om kunngjøringen. Klikk Fortsett
Bekreft varsel

13. Kunngjøringen

Kunngjøringen er nå synlig i portalen
Kunngjøringen

14. Les kunngjøringen

Kunngjøringen kan nå leses, og vil også inkludere publiseringsdetaljer
Les kunngjøringen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain