Endre rekkefølge på agendapunkter
Denne veiledningen viser hvordan en administrator kan endre rekkefølge på agendapunkter
Denne veiledningen viser hvordan en administrator kan endre rekkefølge på agendapunkter
1. Møter
Gå til Møter
2. Møtet
Klikk på møtet hvor du ønsker å endre på agendaen
3. Bibliotek
Bla ned til agenda og klikk på Bibliotek
4. Redigeringsmodus
Det vil være mulig å redigere rekkefølgen på agendaen når biblioteket er åpnet på høyre side
5. To streker
Klikk på de to strekene og hold inne musepekeren
6. Dra og slipp
Dra agendapunktet og slipp det på ønsket sted i agendaen
7. Endret rekkefølge
Rekkefølgen på agendaen er nå endret
8. Nummerering
Nummereringen vil automatisk oppdatere seg hvis automatisk nummerering er skrudd på i portalen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain