1. Support
  2. Eiere/Medlemmer
  3. Generelt om eiere/medlemmer

Endre kontaktinfo på eier/medlem

Denne guiden viser hvordan en administrator kan endre kontaktinfo på en eier/medlem

Denne guiden viser hvordan en administrator kan endre kontaktinfo på en eier/medlem

1. Eiere

Gå til modulen Eiere. Om din organisasjon er en annen organisasjonsform enn dette eksempelet, vil modulen hete Medlemmer

Eiere

2. Velg eier

Velg eieren du ønsker å endre

Velg eier

3. Bruker knyttet til eier

Under Bruker knyttet til eier står kontaktinformasjonen

Bruker knyttet til eier

4. Tøm brukerinfo

Velg Tøm brukerinfo for å fjerne informasjonen og ha mulighet til å legge til ny

Tøm brukerinfo

5. OK

Bekreft ved å klikke OK

OK

6. Bruker knyttet til eier

Brukerinfoen er nå tømt. Legg inn ny informasjon. Du må legge til e-post, fornavn og etternavn

Bruker knyttet til eier

7. Lagre

Når informasjonen er lagt til, klikk på Lagre

Lagre

8. Velg eier

Om du ønsker å sjekke den nye informasjonen, kan du igjen klikke på eieren

Velg eier

9. Brukerinfo lagt til

Her ser vi at brukerinfoen er oppdatert

Brukerinfo lagt til

Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain