- Support
- Eiere/Medlemmer
- Generelt om eiere/medlemmer
Endre kontaktinfo på eier/medlem
Denne guiden viser hvordan en administrator kan endre kontaktinfo på en eier/medlem
Denne guiden viser hvordan en administrator kan endre kontaktinfo på en eier/medlem
1. Eiere
Gå til modulen Eiere. Om din organisasjon er en annen organisasjonsform enn dette eksempelet, vil modulen hete Medlemmer
2. Velg eier
Velg eieren du ønsker å endre
3. Bruker knyttet til eier
Under Bruker knyttet til eier står kontaktinformasjonen
4. Tøm brukerinfo
Velg Tøm brukerinfo for å fjerne informasjonen og ha mulighet til å legge til ny
5. OK
Bekreft ved å klikke OK
6. Bruker knyttet til eier
Brukerinfoen er nå tømt. Legg inn ny informasjon. Du må legge til e-post, fornavn og etternavn
7. Lagre
Når informasjonen er lagt til, klikk på Lagre
8. Velg eier
Om du ønsker å sjekke den nye informasjonen, kan du igjen klikke på eieren
9. Brukerinfo lagt til
Her ser vi at brukerinfoen er oppdatert
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain