1. Support
  2. Møter
  3. Generalforsamling/Årsmøte

Administrer stemmer på generalforsamling/årsmøte

Denne veiledningen viser hvordan en administrator kan administrere stemmer på en generalforsamling/årsmøte

Denne veiledningen viser hvordan en administrator kan administrere stemmer på en generalforsamling/årsmøte

1. Møter

Gå til Møter

Møter

2. Velg møte

Klikk på møtet

Velg møte

3. Møtet

Bla ned til agenda

Møtet

4. Agendapunkt

Klikk på et agendapunkt for å åpne det

Agendapunkt

5. Rediger stemmer

Gå til Rediger stemmer

Rediger stemmer

6. Deltakere

Her vil du se en oversikt over deltakerne. Om deltakerne har lagt inn stemmer selv, vil det være synlig her

Deltakere

7. Huk av

For å legge inn stemmer, huk av til venstre for navnet til deltakeren

Huk av

8. Legg inn stemme

Huk av for hva de valgte deltakerne stemte

Legg inn stemme

9. Stem

Klikk på Stem

Stem

10. Stemmer lagt til

Stemmene er nå lagt til. I oversikten vil det komme frem hvem som har lagt inn stemmer. Dette vil være markert med " Admin " og navnet på vedkommende

Stemmer lagt til

11. Huk av

For å legge inn de resterende stemmene, huk av til venstre for navnet på deltakeren

Huk av

12. Legg inn stemme

Huk av for hva de valgte deltakerne stemte

Legg inn stemme

13. Stem

Og klikk igjen på Stem

Stem

14. Stemmer lagt til

Stemmene er nå lagt til også for disse deltakerne

Stemmer lagt til

15. Stemmeresultat

For å se en oversikt over stemmene, gå til Stemmeresultat

Stemmeresultat

16. Stemmeresultatet

Her vises en oversikt over registrerte stemmer

Stemmeresultatet

17. Valg er gennomført

Huk av bryteren ved hengelåsen for å stenge avstemmingen. Saken vil da bli markert som gjennomført og om punktet ble vedtatt eller nedstemt

Valg er gennomført

Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain