Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Administrer stemmer på generalforsamling/årsmøte

Denne veilederen viser hvordan en administrator kan administrere stemmer på en generalforsamling/årsmøte

Denne veilederen viser hvordan en administrator kan administrere stemmer på en generalforsamling/årsmøte

1. Agenda

En administrator kan enkelt administrere stemmer i portalen. I møtet, gå til fanen Agenda
Agenda

2. Rediger stemmer

Velg et agendapunkt som har avstemming og velg Rediger stemmer
Rediger stemmer

3. Administrer stemmer

Her vil du se en oversikt over deltakerne. Om deltakerne har lagt inn stemmer selv, vil det være synlig her
Administrer stemmer

4. Huk av

For å legge inn stemmer, huk av til venstre for navnet på deltakeren
Huk av

5. Legg inn stemme

Legg inn hva de markerte deltakerne stemte
Legg inn stemme

6. Stemmer lagt til

Stemmene er nå lagt til. I oversikten vil det komme frem hvem som har lagt inn stemmene. Det vil være markert med Admin og navnet på vedkommende
Stemmer lagt til

7. Stemmeoversikt

Etter at stemmene er lagt til, gå til ikonet for stemmeoversikt
Stemmeoversikt

8. Oversikten

Stemmeoversikten vil vise avgitte stemmer og stemmetabellen kan enkelt tas med i protokollen
Oversikten
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain