Administrer stemmer på generalforsamling/årsmøte
Denne veilederen viser hvordan en administrator kan administrere stemmer på en generalforsamling/årsmøte
Denne veilederen viser hvordan en administrator kan administrere stemmer på en generalforsamling/årsmøte
1. Agenda
En administrator kan enkelt administrere stemmer i portalen. I møtet, gå til fanen Agenda
2. Rediger stemmer
Velg et agendapunkt som har avstemming og velg Rediger stemmer
3. Administrer stemmer
Her vil du se en oversikt over deltakerne. Om deltakerne har lagt inn stemmer selv, vil det være synlig her
4. Huk av
For å legge inn stemmer, huk av til venstre for navnet på deltakeren
5. Legg inn stemme
Legg inn hva de markerte deltakerne stemte
6. Stemmer lagt til
Stemmene er nå lagt til. I oversikten vil det komme frem hvem som har lagt inn stemmene. Det vil være markert med Admin og navnet på vedkommende
7. Stemmeoversikt
Etter at stemmene er lagt til, gå til ikonet for stemmeoversikt
8. Oversikten
Stemmeoversikten vil vise avgitte stemmer og stemmetabellen kan enkelt tas med i protokollen
Takk for at du så denne videoen. Har du ytterligere spørsmål kan du ta kontakt med oss i Orgbrain